Коли ми стикаємося з необхідністю ремонту квартири, перед нами виникає цілий ряд завдань з пошуку підрядників, забезпечення узгодженості та черговості проведення робіт, необхідність глибоко вникати в нюанси підбору обладнання, контроль закупівель і поставок матеріалів, їх забезпечення, і цей список тільки зростає в міру просування вперед. До всього вищепереліченого цей процес ще й досить витратний за часом.
Щоб уникнути перевищення бюджету і невиконання обумовлених термінів, управлінням всім проектом по ремонту або будівництва займаються менеджер об’єкта, частіше в зв’язці з дизайнером при виконанні ремонту “під ключ”. Першим кроком є збір вимог і аудит об’єкта. При виконанні аудиту об’єкта і підготовці документації ми використовуємо сучасне обладнання у вигляді високоточних лазерних вимірювальних та інших спеціалізованих інструментів, ліцензійного програмного забезпечення для проектування і попередньої візуалізації результату. Після обговорення з керівниками напрямків, пропонується пару варіантів реалізації поставлених завдань.
Далі, після узгоджень, дизайнер готує дизайн-проект, який включає візуалізації, планування і робочі креслення для кожного напрямку будівництва. Складаються календарний план робіт і графік фінансування, по закінченню кожного етапу робіт надається звітність. Менеджер об’єкта забезпечує підбір і централізовану закупівлю матеріалів, комплектацію інженерних систем, контроль за виготовленням корпусних меблів і комплектацію вбудованою технікою, доставку і контроль цілісності обладнання, матеріалів і компонентів, дотримання чистоти і вивіз будівельного сміття. І контролює гарантійні зобов’язання і сервісне обслуговування компонентів інженерних систем. А дизайнер в цей час здійснює авторський нагляд. І останнім етапом є здача об’єкта в експлуатацію, завжди хвилюючий і радісний момент.
В результаті замовник комплексного ремонту мінімізує можливі втрати і значно економить свій час, а результат ремонту відповідає очікуванням. А Happy Home здобуває ще одного агента сарафанного радіо 🙂